- Wejście: AC 100-240V, 50/60Hz
- Wyjście: 19V 6.32A / 19.5V 6.15A 120W
- Wtyk: 5.5mm * 2.5mm
- Rodzaj wtyczki: Europa
- Kolor: Czarny
- Stan: Nowy
- Gwarancja: 12 Miesięcy
- 1 x Zasilanie ze złączem
- 1 x Przewód zasilający
- Producent: MSI
- Kod produktu: PLPA-Delta-19.5V-6.15A-5.5-2.5mm-339
- 190 Sztuk w magazynie
- Producent: MSI
Dziękuję Ci za łatwą przyjemną transakcję. A ++++++.
Szybki i dokładny. Dziękuję Ci!
Wielkie dzięki za szybką dostawę. Polecany i prawdziwy sprzedawca {*L*}
Doskonały przedmiot. Wielka transakcja. Mam nadzieję, że poradzimy sobie ponownie.
Usługa pierwszej klasy
Zawsze przyjemność z dobrej jakości i szybkiej dostawy.
Dzięki wielkie rzeczy skorzystam ponownie.
Bardzo zadowolony z handlu i szybkiej dostawy; przyjemność prowadzenia biznesu :-)
NAPRAWDĘ POLECAM !!!!! A++++++++++++++++++++++++++++++
Znakomity i wspaniały sprzedawca! Dziękuję bardzo!
Szybka dostawa, płynna transakcja, poradzimy sobie ponownie z A +
Właśnie tego potrzebuję bardzo zadowolona sprzedawca gret szybka wysyłka.
Kocham to! Bardzo szybka dostawa i bardzo dobrze zapakowane!Fantastyczna jakość!
Bardzo zadowolony z mojego zakupu, poleciłbym cię i wykorzystam ponownie.
Świetny produkt naprawdę dobrej jakości,szybki do wysłania do mnie.
Przybył bardzo szybko iw dobrej formie, wielkie dzięki.
Jestem bardzo zadowolony z produktu i usługi. Dzięki.
Idealne bez reklamacji. Polecam zakup i stronę.
Zaufani sprzedawcy są w 100% rekomendowani i zawsze dobrze się bawią.
- Opłaty za wysyłkę i obsługę są bezpłatne. Nasze stawki pocztowe obejmują koszty wysyłki, opłaty manipulacyjne i wysokiej jakości opakowania, które są naliczane na podstawie wagi i wielkości towaru, miejsca dostawy i jego wartość detaliczna.
- Przedmioty wysyłane są za pośrednictwem USPS, UPS, Royal Mail i Hongkong Post Air. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną wysłane w następny poniedziałek. Twoje zamówienie zostanie dostarczone na adres wysyłki w ciągu 7 do 15 dni roboczych po wysłaniu. (Uwaga: dni robocze są od poniedziałku do piątku. Z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt państwowych). Jeśli zamówionych produktów nie ma na stanie, skontaktujemy się z Tobą przez e-mail lub telefon.
- Wszystkie elementy zostaną wysłane w ciągu 1 do 2 dni roboczych po otrzymaniu płatności.
- Wysyłamy do WorldWide.
- Bardzo łatwo jest sprawdzić status swojego zamówienia i zlokalizować paczkę podczas transportu, ponieważ wiadomość e-mail z numerem śledzenia zostanie wysłana na Twój adres e-mail po wysłaniu zamówienia. Numer przesyłki zostanie wysłany kupującemu po wysłaniu zamówionego przedmiotu.
- Upewnij się, że adres wysyłki jest poprawny i możliwy do dostarczenia. jeśli chcesz zmienić adres, napisz do nas na czas. Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwy lub niemożliwy do dostarczenia adres.
Gwarantujemy, że produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej, inne niż wyraźnie określone, są w 100% nowe i wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. Nasze szczegółowe zasady dotyczące nakazów są następujące:
1. Gwarantujemy nasze produkty przez 1 rok w normalnym, niekomercyjnym użyciu. W ciągu pierwszych dziewięćdziesięciu (90) dni od daty zakupu naprawimy lub wymienimy każdy wadliwy produkt.
2. Po upływie dziewięćdziesięciu (90) dni i do jednego (1) roku od zakupu, pod warunkiem kontroli, naprawimy wadliwy akumulator lub wymienimy go na nowy lub odnowiony. Do zwrotu musi być dołączony numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA), który należy wydać na żądanie i musi zostać wysłany z góry. Rabat za wysyłkę zostanie przedłużony na klienta w przypadku potwierdzenia wady materiałowej lub wykonania.
3. Okres gwarancji wynosi rok od daty zakupu. Element zamienny, jeśli zostanie wysłany, nie uruchamia się ponownie ani w żaden sposób nie przedłuża okresu gwarancji.
4. W przypadku akumulatorów lub produktów związanych z akumulatorami zmniejszenie pojemności ogniw w miarę regularnego użytkowania jest normalne i nie świadczy o usterce. Akumulator, który zachowuje osiemdziesiąt procent (80%) swojej pierwotnej pojemności po dwunastu miesiącach, jest uważany za normalny.
5. W przypadku pakietu baterii lub produktów związanych z baterią gwarancja traci ważność, jeśli pakiet baterii został niewłaściwie naładowany, zainstalowany lub niewłaściwie używany w jakikolwiek sposób, lub jeśli etykieta i / lub etykieta gwarancyjna z kodem kreskowym została usunięta lub naruszona.
6. W stosownych przypadkach do wszystkich wniosków o zwrot gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i należy je złożyć za pośrednictwem sprzedawcy lub punktu sprzedaży, w którym pakiet akumulatorów został pierwotnie zakupiony.
7. Jeśli zmienisz zdanie i chcesz zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i uzyskać numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) w ciągu piętnastu (15) dni od zakupu. Zwrot w ciągu trzydziestu (30) dni od zakupu może być do wymiany, kredytu lub zwrotu według naszego uznania. Produkt zwracany w celu zwrotu lub wymiany musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, musi być kompletny i nieuszkodzony. Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwracanych przedmiotów. Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy ubezpieczenie przesyłki zwrotnej przed utratą lub uszkodzeniem oraz skorzystanie z usług spedytora, który może dostarczyć dowód dostawy. Naszą zasadą zwrotu jest zwrot ceny zakupu (nie licząc wysyłki i obsługi).
8. Niniejsza gwarancja nie obejmuje urządzeń, takich jak komputery lub aparaty, które są zasilane przez nasze zestawy akumulatorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe użycie naszych produktów.
Ogólne zasady zamawiania
Otrzymanie od nas potwierdzenia zamówienia nie oznacza naszej akceptacji zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia lub odrzucenia zamówienia w dowolnym momencie po otrzymaniu zamówienia z dowolnego powodu. Jeśli Twoja karta kredytowa została już obciążona za zakup, a twoje zamówienie zostało anulowane, niezwłocznie wydamy kredyt na kwotę obciążającą kartę kredytową użytą w zamówieniu. Niektóre złożone zamówienia muszą uzyskać naszą wstępną akceptację z akceptowalną metodą płatności, ustaloną przez nasz dział rozliczeń. Możemy wymagać dodatkowych weryfikacji lub informacji przed przetwarzaniem i wysyłką jakichkolwiek zamówień.
Ogólne zasady zwrotu
Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom 100% satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z naszych produktów, skontaktuj się z nami natychmiast przez telefon lub e -mail i mieć pod ręką fakturę. Postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem. Jeśli zwrócisz nam produkt (y) w ciągu 15 dni, zwrócimy Ci pełną cenę produktu (koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, chyba że zostanie udowodnione, że zwrot jest wynikiem naszego błędu). Przed zwrotem produktu wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą o RMA i wypełnij instrukcje, jak wysłać produkt (y) z powrotem do nas. Zobacz „procedury RMA” poniżej. W stosownych przypadkach do wszystkich wniosków o zwrot gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i należy je złożyć za pośrednictwem sprzedawcy lub punktu sprzedaży, w którym pakiet akumulatorów został pierwotnie zakupiony. Wszystkie zwroty mają charakter wyłącznie kredytowy i muszą zostać dokonane w ciągu piętnastu (15) dni od daty wystawienia faktury. Zastrzegamy sobie prawo do pobrania dwudziestopięcioprocentowej (25%) opłaty za uzupełnienie zapasów.
Klient jest zobowiązany do zapłaty za przesyłkę zwrotną i dołożenia należytej staranności, aby zabezpieczyć się przed uszkodzeniem podczas transportu, jeśli chcesz zwrócić produkt z jakiegokolwiek powodu.
Procedury zwrotu autoryzacji towaru (RMA)
1. Uzyskaj numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA): Wszystkie zwroty muszą mieć RMA do przetworzenia. skontaktuj się z nami , aby uzyskać zgodę, a także RMA. RMA są ważne tylko przez trzydzieści (30) dni (data stempla pocztowego lub przewoźnik wysłany do 30 dnia).
2. Dołącz RMA na zewnętrznej stronie opakowania: Powinien być wyraźnie widoczny na etykiecie zwrotnej przesyłki. Paczki bez RMA nie będą akceptowane.
3. Wysyłka w ciągu trzydziestu (30) dni: Produkty muszą zostać zwrócone w ciągu trzydziestu (30) dni po wystawieniu RMA. Paczki otrzymane po 30 dniu nie będą akceptowane i zostaną zwrócone klientowi.
4. Zapakuj w oryginalne opakowanie: w załączeniu wszystko, co pierwotnie otrzymano, w tym wszystkie instrukcje i powiązane materiały. Umieść zapakowany produkt w ochronnym pudełku zewnętrznym. Musimy otrzymać wszystkie oryginalne produkty w celu przetworzenia zwrotu lub wymiany. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty uszkodzone z powodu złego opakowania, uszkodzonego opakowania lub zagubionych przesyłek. Produkty muszą zostać zwrócone w 100% kompletne, w tym wszystkie elementy, oryginalne pudełka i materiały opakowaniowe, instrukcje, puste karty gwarancyjne i inne akcesoria dostarczone przez producenta.
05.03.2024
Mam nadzieję, że poradzę sobie z tobą ponownie. Dziękuję Ci.